انهدام باند قاچاق سوخت زیر زمینی در بم

به گزارش رکنا، متلاشی شدن باند قاچاق سوخت در بم محمد ضیاء الدینی، دادستان بم گفت: بزرگترین باند قاچاق سوخت شرق استان کرمان به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) طی کار اطلاعاتی و عملیاتی گسترده در بم متلاشی شد.

او افزود: طی یک کار عملیاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان بم‌ مبنی بر حمل و نگهداری سوخت قاچاق در روستای خواجه عسکر، یکی از روستاهای شهرستان بم، ۳۰ محل دپو و نگهداری سوخت قاچاق شناسایی، ۸ نفر متهم دستگیر و بیش از ۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق، ادوات و مخازن زیرزمینی کشف و ضبط شد.

ضیاءالدینی گفت: این باند، یکی از بزرگترین باند‌های قاچاق شرق استان کرمان بود که به همت سربازان گمنام امام‌زمان (عج) و فرماندهی انتظامی یگان تکاوری ۱۱۴ شهرستان بم، شناسایی و متلاشی شد.

او تصریح کرد: این باند بزرگ با استفاده از نگهداری و دپو سوخت قاچاق در منازل، واحد‌های تجاری کارواش و تعویض روغنی اقدام به سوخت قاچاق می کرد که با کار اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) به موقع شناسایی و منهدم شد.

دادستان‌بم تاکید کرد: دستگاه قضایی شهرستان بم با قاچاقچیان سوخت برخورد قضایی می کند و تمام واحد‌های صنفی که جواز کسب نداشته باشند، پلمب خواهند شد.

او با بیان اینکه با همکاری اداره اطلاعات شهرستان بم، تمامی مخازن نگهداری این باند که برای نگهداری سوخت قاچاق بود، جمع آواری شد، تصریح کرد: این باند به صورت زیر زمینی، مخازن بیش از ۱۵۰ هزار لیتر، سوخت قاچاق را نگهداری می کرد که با شناسایی سربازان‌گمنام‌امام زمان (عج) جمع آوری شدند و سوخت قاچاق کشف شده به شرکت نفت استان کرمان ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560403 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟