کشف 100 فقره سرقت در ایلام

به گزارش رکنا، سردار "نورعلی یاری"  گفت:در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت دینام کولر های آبی توسط سارق یا سارقان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 شهرستان ایلام قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی سارق حرفه ای دینام های کولر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: این سارق حرفه ای و سابقه دار که اکثر سرقت های خود را در محله های "جانبازان، فرهنگیان و رزمندگان" شهر ایلام انجام می داد بالغ بر یک صد دینام کولر را به سرقت برده بود که سرانجام و طی یک عملیات موفق پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه سارق در تحقیقات به عمل آمده اعتراف کرد که اموال سرقتی را به شخصی که در امر خرید و فروش ضایعات فعالیت دارد به فروش رسانده است،گفت: با دستور مقام محترم قضائی در کوتاه ترین فرصت مالخر نیز شناسایی و دستگیر و اموال مسروقه بازگردانده شد.

سردار یاری خاطرنشان کرد: برابر هماهنگی و تعامل به عمل آمده با دستگاه قضائی و شهرداری ایلام طرح شناسایی و پلمب ضایعاتی های متخلف در سطح شهر اجرا و ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه عاملان خرید و فروش ضایعات بایستی در مکانی خارج از شهر باشند،گفت: متاسفانه برخی از عاملان خرید ضایعات اقدام به خرید اموال سرقتی از سارقان می کنند و پلیس با رصد فعالیت این صنف و در صورت مشاهده ارتکاب جرم با هماهنگی مقامات قضائی به شدت با این عمل ناپسند برخورد خواهد کرد.

سردار یاری وجود این صنف در داخل شهر را با توجه به وضعیت کنونی جامعه عاملی برای انتشار سریع ویروس کرونا خواند و اظهار داشت: تاکنون 23 باب ضایعاتی به علت تخلفات صنفی و عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی در سطح شهرستان ایلام پلمب شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟