کشف محموله مواد مخدر در مراغه

به گزارش رکنا، سرهنگ رمضان اللهوردیان روز شنبه  افزود: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر بناب و پشتیبانی اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی از فعالیت فردی که به صورت عمده در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می کرد مطلع شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با شناسایی کامل مسیر عبور این سوداگر مرگ و نوع خودرو وی با هماهنگی های لازم، خودرو وی را در یکی از محورهای این شهرستان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه توقیف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهم، ۳۷ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی مراغه با بیان اینکه سامانه های ۱۱۰ و ۱۹۷ در اختیار شهروندان جهت اعلام موارد مشکوک در خصوص مواد مخدر قرار دارد افزود: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت های نیروی انتظامی است و پلیس و دستگاه قضایی، با جدیت هر چه تمام با اخلال گران و برهم زنندگان امنیت اجتماعی و تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد کرده و برای تحقق امنیتی مطلوب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد و قاچاقچیان به علت قرارگرفتن این شهرستان در مسیر ترانزیتی جنوب آذربایجان شرقی و همچنین غرب به مرکز کشور و بالعکس، مسیرها و محورهای آن را برای انتقال مواد مخدر انتخاب می کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟