تکذیب ابتلای جوان لاهیجانی تصادفی به کرونا

به گزارش رکنا ، پیمان اسدی رییس اورژانس ۱۱۵ گیلان ضمن تکذیب شایعه ابتلا جوان لاهیجانی به کرونا، گفت: جوان ۳۳ ساله لاهیجانی بر اثر حادثه تصادف مصدوم شد.

در پی انتشار فیلم جوان لاهیجانی مبتلا به کرونا در فضای مجازی، دکتر پیمان اسدی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان این خبر را تکذیب کرد.

اسدی در این خصوص اظهار داشت: روز گذشته پنجشنبه ۲۸ فروردین ۹۸ ساعت ۱۳:۱۸ طی تماس تلفنی حادثه تصادف در لاهیجان به اطلاع اورژانس گیلان رسانده شد.

وی افزود: بر اساس مستندات موجود (سیستم اتوماسیون عملیاتی) تیم فوریت‌های پزشکی لاهیجان با سرعت و در مدت زمان مطلوب در محل حادثه حاضر شد و بنا بر اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه، برخورد یک دستگاه خودروی پیکان به عابر پیاده موجب صدمه به عابر شده و راننده خودرو نیز متواری شد.

اسدی ادامه داد: تکنسین های اورژانس۱۱۵ اقدامات پیش بیمارستانی لازم را در خصوص جوانی ۳۳ ساله که از ناحیه ستون فقرات کمری دچار آسیب شده بود را انجام داده و مصدوم را به بیمارستان پیروز لاهیجان انتقال دادند.

رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان ضمن تکذیب این خبر، از مردم فهیم گیلان خواست اخبار و اطلاعات را از منابع معتبر پیگیری نموده و از انتشار اخباری که از صحت آن اطمینان ندارند خودداری نمایند.

وی در پایان تصریح کرد: انتشار چنین اخباری در فضای کنونی جامعه که کادر درمان در حال ارایه خدمت رسانی و مقابله با ویروس کرونا می باشند و پرسنل فوریت های پزشکی نیز، خط مقدم جبهه درمان وزارت بهداشت و درمان هستند، خستگی ماموریت‌ها را بر تن این قشر خدوم دوصد چندان کرده و احساس ناامنی را در جامعه ایجاد می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟