به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همسو با سایر دستورالعمل های ابلاغی ستاد مقابله با شیوع کرونا، جمع آوری معتادان متجاهر از نقاط آلوده شهر در دستور کار قرار گرفت و هماهنگی های لازم به سازمان ها مداخله گر صورت گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: با شکایت های مردمی مبنی بر تجمع تعدادی معتاد متجاهر در گردنه تنباکویی، بررسی موضوع در اختیار ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت و با تکمیل تحقیقات مقدماتی، دستور قضائی مبنی بر جمع آوری معتادان و پاکسازی محل در اختیار تیم های عملیات پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از مرجع قضائی اخذ شد.

این مقام انتظامی افزود: روز گذشته تیم های عملیات پایگاه ششم این پلیس به گردنه تنباکوئی اعزم و موفق شدند 150 معتاد متجاهر را در این منطقه جمع آوری کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: معتادان جمع آوری شده در اختیار کمپ های ترک اعتیاد قرار گرفتند تا با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، برای بازگشت این افراد به جمع خانواده و اجتماع تلاش شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟