فروشنده مخدر گل در اصفهان غافلگیر شد

به گزارش رکنا ، سرهنگ"غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: با تلاش ماموران دایره فضای مجازی پلیس مبارزه با مواد مخدر فردی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به تبلیغ و فروش ماده مخدر گُل در بین جوانان می‌کرد مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بدست آوردن اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ویژه و ضربتی متهم را دستگیر کرده و در بازرسی از مخفیگاه وی یک کیلو گرم ماده مخدر گُل را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: متهم پس از بسته بندی این ماده خطرناک با وزن‌های مختلف آن را با قیمت بالایی بین مصرف کنندگان که عمدتاً از افراد جوان هستند به فروش می‌رساند و این میزان مواد نیز قرار بود بین بیش از ۷۰ نفر توزیع شود که با هوشیاری ماموران از این اقدام مجرمانه جلوگیری بعمل آمد.

این مقام انتظامی بیان کرد: برخی از افراد سود جو تبلیغات گسترده‌ای مبنی بر عدم اعتیاد آور بودن این نوع ماده افیونی بخصوص در بین جوانان انجام می‌دهند، در حالی که این ماده مخدر بسیارخطرناک، توهم زا و دارای اعتیاد آوری بالایی می‌باشد و نیاز است از روش‌های مختلف خطرات ناشی از مصرف گُل بخصوص در بین جوانان جامعه اطلاع رسانی شود.

سرهنگ صفری در پایان خاطر نشان کرد: ماموران این پلیس بصورت شبانه روزی با تبلیغات و خرید و فروش مواد مخدر در فضای مجازی برخورد می‌کنند و از خانواده‌ها نیز می‌خواهیم اطلاعات خود را در خصوص خطرات ناشی از مصرف مواد مخدر را بالا برده و بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟