تندباد لحظه‌ای شدید در انتظار هرمزگانی ها

به گزارش رکنا،  مرضیه سی‌سی پور افزود: طی دوشنبه ۲۵ فروردین و عمدتاً در ساعات بعدازظهر و شب در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان‌ هرمزگان ادامه داد: با تأثیر موج بارشی طی امروز در مناطق غربی و شمالی و به‌تدریج در ساعات بعدازظهر و شب در برخی نقاط مرکزی و شرقی، رگبار باران و رعدوبرق و وزش باد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

سی‌سی پور با اشاره به این‌که با توجه به ماهیت رگباری بودن بارش احتمال وقوع تگرگ دور از انتظار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: تأثیرات این سامانه بارشی صبح سه‌شنبه در استان تضعیف خواهد شد.

وی اضافه کرد: امروز در مناطق دریایی نیز وزش باد خواهیم داشت و احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای در ساعات بعدازظهر و شب به‌ویژه در جزایر غربی استان و غرب تنگه هرمز دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان با تأکید بر این‌که شناورهای سبک از ترددهای دریایی طی این مدت خودداری کنند، بیان کرد: ازلحاظ دمایی، فردا (سه‌شنبه) موقتاً شاهد افزایش نسبی دما در طول روز خواهیم بود و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با توجه به افزایش ابرناکی، کاهش دمای بیشینه در طول روز پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: از صبح چهارشنبه ۲۷ فروردین یک موج بارشی جنوبی از سمت خلیج‌فارس استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و تا روز پنجشنبه در برخی نقاط استان ازجمله مناطق غربی و جزایر خلیج‌فارس سبب وقوع رگبار باران و رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟