کشف 22 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرضا

به گزارش رکنا،  سردار" مهدی معصوم بیگی" اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان شهرضا با اشرافیت و هوشمندی بالای خود 2 دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق که به سمت تهران در حرکت بودند را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: پس از متوقف شدن خودروها ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی از آن ها بازرسی به عمل آوردند که در این عملیات 10حلقه لاستیک ، یک هزار و 32 قطعه انواع لوازم جانبی گوشی تلفن همراه ، 198عدد ساعت مچی هوشمند، 295دستگاه ماینر،104کارتن انواع قطعات برقی و لوازم جانبی ماینر،210عدد ادکلن و 3 دستگاه ماشین شارژی بزرگ کودک که همگی فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله مکشوفه را 22 میلیارد ریال عنوان کردند اظهار داشت: در این عملیات 2 قاچاقچی کالا دستگیر و همراه با پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: بی تردید قاچاق کالا یکی از موانع تحقق شعار جهش تولید است و بنابر این نیروی انتظامی با تمام توان در این حوزه وارد شده و دست قاچاقچیان را کوتاه می کند و اجازه عرض اندام به آن ها را نخواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟