کرونا 2 جاده روستایی بندرماهشهر را مسدود کرد

به گزارش رکنا، ایاد مطوری یکشنبه  اظهار داشت: ورودی روستاهای گمبزون و بنیوار علیا شهرستان بندرماهشهر به شهرستان رامشیر و تمامی مسیرهای روستایی به سمت آزاد راه اهواز مسدود است.

وی افزود: با توجه به وضعیت حاد شهرستان رامشیر و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ورودی روستاهای گمبزون و بنیوار علیا کاملا مسدود شد.

بخشدار مرکزی ماهشهر گفت: مسدود کردن ورودی روستاهای ذکر شده طبق مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان بندرماهشهر اتخاذ شده است.

مطوری تصریح کرد: از شهروندان و همچنین اهالی روستاهای شهرستان بندرماهشهر درخواست می‌شود با در خانه ماندن در قطع زنجیره کرونا کمک کنند در غیر اینصورت شرایط حادتری شاهد خواهند بود.

ویروس کرونا موسوم به « کوید ۱۹» اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

«تدروس آدهانوم» مدیر کل سازمان جهانی بهداشت چهارشنبه ۲۱ اسفندماه ۹۸ در کنفرانسی خبری تاکید کرد که اگرچه واژه «همه‌گیر» (pandemic) به دلیل حساسیتی که دارد نباید بدون دقت مورد استفاده قرار گیرد اما ارزیابی‌های این سازمان ویروس کرونا را «همه‌گیر جهانی» شناسایی و اعلام می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558611 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟