جراحی موفقیت‌آمیز  بیمار کرونایی در مهاباد

به گزارش رکنا، امیر بهزاد روز یکشنبه اظهار داشت: این بیمار که دچار انسداد روده شده بود پس از یک عمل جراحی سه ساعته و با تلاش متخصصان جراحی بیمارستان امام (ره) مهاباد مداوا شد.

وی اضافه کرد: اعضای تیم جراحی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد با استفاده از پوشش محافظتی کامل وارد اتاق عمل شدند و توانستند با تلاش خود جان این بیمار را نجات دهند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون عمل‌های جراحی غیرضروری در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد متوقف شده است، افزود: این عمل جراحی در شرایطی انجام شد که بیمار هم به خاطر کرونا و هم به خاطر انسداد روده وضعیت مطلوبی نداشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: این عمل جراحی توسط دکتر «ماریا اسکندری» متخصص جراحی عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) انجام و بیمار پس از عمل با وضعیت مطلوب، دوباره به بخش ایزوله کرونای بیمارستان منتقل شد.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۳۰۱ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می‌کند.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، ۶۷ خانه بهداشت روستایی، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟