نجات جان حادثه دیدگان کرمانشاهی گمشده در ارتفاعات

به گزارش رکنا، مدیر روابط عمومی هلال احمر استان کرمانشاه گفت: با تلاش نجاتگران هلال‌احمر، مرد ۳۲ ساله‌ای در ارتفاعات نجوبران بیستون نجات یافت.

روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه اعلام کرد پس از اعلام مفقود شدن یک نفر در ارتفاعات نجوبران (بیستون)، بلافاصله عملیات جست‌وجو با یک تیم تخصصی از جمعیت هلال‌احمر بیستون آغاز شد.

او افزود: در نهایت با تلاش نجاتگران پایگاه امداد و نجات هلال احمر بیستون پس از حدود ۱۲ ساعت جستجو در شرایط سخت فرد گرفتار شده در ارتفاعات ۲۵۰۰ متری نجوبران (بیستون) پیدا شده و پس از انتقال به محل امن به وسیله تجهیزات کوهستان به دامنه کوه منتقل گردید.

عزیزی هم چننی به نجات جوان ۲۰ ساله‌ خبر داد و گفت: با تلاش نجاتگران هلال‌احمر، جوان ۲۰ ساله‌ای در ارتفاعات منطقه میان دربند نجات یافت.

به گفته این مقام مسئول پس از اعلام سقوط یک نفر در ارتفاعات میان دربند (روستای خلگ)، بلافاصله عملیات جست‌وجو از با یک تیم تخصصی از جمعیت هلال‌احمر شهرستان کرمانشاه آغاز شد.

او افزود: در نهایت با تلاش نجاتگران پایگاه امداد و نجات هلال احمر کوهستان پس از حدود ۳ ساعت جستجو فرد مصدوم در ارتفاعات ۱۰۰۰ متری روستای خلگ (میان دربند) پیدا شده و پس از انجام کمک‌های اولیه و آتل بندی (هردو پا) به دامنه کوه انتقال و تحویل نیرو‌های اورژانس گردید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 557925 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟