به گزارش رکنا، یکی از کامیون داران  شکایتی را در خصوص بی توجهی وزارت راه وترباری و شرکت پگاه درخصوص رسیدگی نکردن به ترخیص مواد فاسد شدنی مطرح کرد و گفت: ما درحال حاضر سه دستگاه کامیون هستیم که در روز جمعه به تاریخ ۱۵ فروردین ۹۹ از کارخانه‌ی پگاه اصفهان به مقصد آستارا بار خامه زیر صفری صادراتی زدیم.

او در ادامه گفت: این سه دستگاه کامیون به علت آنکه بارفاسد شدنی دارند گمرک موظف بود که این بار‌ها را روز شنبه بین ساعت ۱۰ تا ۱۲ ترخیص کند، اما تا به امروز هیچ اقدامی در این راستا رخ نداده است.

این راننده کامیون اظهار کرد: شرکت پگاه به جای آنکه ترخیص این بار‌ها را از قبل با گمرک آستارا هماهنگ کند، ولی این کار را انجام نداد فقط این شرکت می‌خواهد که این مسئولیت بار‌ها را از گردن خودش باز کند.

او افزود: بادستگاه‌های ذی ربط مثل دامپزشکی اصفهان، راه وترابری تهران و اصفهان، به مسئول بخش بارنامه پگاه تماس گرفته ایم، اما هیچ اقدامی در این راستا برای ما انجام نداده اند.

او در پایان خواستار آن شد که تا سازمان راه‌وترابری، دامپزشکی و شرکت پگاه به این مسئله مهم رسیدگی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 557730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟