کشف 966 محلول ضد عفونی کننده تقلبی در آباده

به گزارش رکنا ، سرهنگ"خسرو رزمجویی" در تشریح جزئیات این خبر گفت:به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و سود جویی برخی افراد متخلف، اقدامات لازم در راستای مقابله و پیشگیری از این بیماری انجام می گیرد .

وی افزود : ماموران اداره اماکن عمومی این شهرستان از فعالیت غیر مجاز یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در بازدید از آن مکان 507 بطری محلول ضد عفونی کننده تقلبی کشف و آن مکان را پلمپ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده در بخش دیگری از اظهارات خود بیان کرد : همچنین در راستای جلوگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از احتکار کالاهای اساسی و بهداشتی در ایام شیوع بیماری کرونا ،ماموران اداره اماکن عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فرد سودجوی دیگری که به صورت غیر قانونی در حال توزیع مواد ضد عفونی تقلبی در سطح شهرستان بود، با خبر شدند.

سرهنگ رزمجویی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی مرجع قضایی متهم را دستگیر و در بازرسی از محل دپو محموله، تعداد 459بطری محلول ضد عفونی کننده غیر استاندارد که به صورت دست ساز و تقلبی تهیه شده بود،کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه دو متهم د راین راستا با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت:پلیس با کسانی که بخواهند اقلام مورد نیاز مردم را احتکار و یا به صورت تقلبی این اقلام را تولید کنند، برخورد جدی خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 557535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟