2 کشته و یک مصدوم در تصادف 2 موتورسیکلت در لار

به گزارش رکنا ، سرهنگ عین اله جهانی با اشاره به این که تعداد قابل توجهی از کشته شدگان حوادث ترافیکی را موتورسواران تشکیل می‌دهند گفت:مقارن ساعت ۲۰ روز گذشته دو دستگاه موتور سیکلت در سطح شهر لار با یکدیگر برخورد و در نتیجه آن ۲ نفر کشته و یک نفر مجروح می‌گردند.

وی در تشریح علت این تصادف گفت: مقصر تصادف راکب یکی از موتورسیکلت‌ها بوده است که به علت تغییر مسیر ناگهانی موجب شکل گیری این سانحه گردید.

وی در ادامه با انتقاد از فرهنگ رانندگی موتورسواران افزود: متاسفانه راکبین موتورسیکلت هنگام تردد در معابر خود را مجاز به ورود حریم سایر رانندگان می‌دانند، فاصله جانبی و طولی را از خودرو‌ها و سایر موتورسیکلت‌ها رعایت ننموده و با ورود به حریم سایر رانندگان، جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند. این قبیل رانندگان چنانچه با ورود به حریم سایرین منجر به شکل گیری تصادف گردند، مقصر قلمداد شده و موظف به جبران خسارات مالی و جانی زیاندیدگان خواهند بود.

رانندگان موتور سیکلت مکلفند بین خطوط و پشت سر سایل وسایل نقلیه حرکت نمایند و با رعایت فاصله طولی و عرضی از ورود به حریم سایرین خودداری نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 557534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟