به گزارش گروه حوادث رکنا، مرکز اطلاع رسانی پایتخت با توجه به ادامه بارش و نزولات آسمانی از بعد از ظهر روز گذشته به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد، از سرعت و سبقت گرفتن در روزهای بارانی پرهیز کنید . ممکن است چاله ای پیش روی شما باشد و کنترل خودرو از دست شما خارج شود.

با مواجه شدن به چاله با رعایت نکات و قوانین راهنمایی و رانندگی و زدن راهنما از این چاله ها عبور کنید. مخزن شیشه شوی را از آب پر کنید تا در صورت کثیف شدن شیشه خودرو بتوانید از آن استفاده کنید؛ مطمئن شوید تیغه های برف پاک کن خودرو تان تمیز و سالم هستند .

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت تاکید کرد: از سوار شدن بر موتورسیکلت در شرایط بارانی دوری کنید و در صورت سوار شدن فاصله ایمنی خود را با سایر وسایل نقلیه حفط کنید و در لاین های مشترک حرکت و تردد نکنید.

این مرکز توصیه کرد: موتورسوران هر چند وقت یک بار در مکانی مناسب توقف کرده و با دستمال قطرات باران را از روی طلق موتورسیکلت پاک کنید تا در موقع حرکت دید بهتری داشته باشید . از کنار خودروهای سنگین حرکت نکنید و در صورت ضرورت با احتیاط کامل از آنها فاصله بگیرید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 557503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟