پلمب کارگاه غیرمجاز تولیدات ضد کرونایی در تهران

به گزارش رکنا ، ​رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و پلمب یک کارگاه تولید الکل غیرمجاز و ژل‌های ضدعفونی کننده خبر داد.

سرهنگ"مهدی تاجیک" بیان داشت: برای جلوگیری از توزیع اقلام بهداشتی غیر مجاز و دپوی اقلام بهداشتی ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به طور مستمر و شبانه روزی بر فعالیت تولید کنندگان و توزیع کنندگان اقلام بهداشتی نظارت داشته که در رصد های پلیسی موفق شدند یک کارگاه تولیدی الکل های غیر بهداشتی و غیر مجاز را شناسایی کنند.

وی بیان کرد: بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، ۳ مرد با همکاری یکدیگر با افتتاح کارگاهی اقدام به تولید الکل های غیر مجاز می کنند و همچنین مقدار فراوانی ژل های ضد عفونی کننده در محل کارگاه احتکار کرده اند و به قیمت چند برابر قیمت بازار به شهروندان عرضه می کنند که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی قضائی تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ روز گذشته نوزدهم فروردین ماه به محل کارگاه اعزام و موفق شدند هر ۳ متهم را دستگیر و در بازرسی از این کارگاه ۸ هزار بطری ژل های ضد عفونی کننده و ۵ بشکه ۱۵۰ لیتری الکل غیر بهداشتی در مجموع ۹ هزار لیتر الکل غیر مجاز و ژل تولید شده ضدعفونی احتکاری کشف کنند.

سرهنگ تاجیک با اشاره به اینکه در محل گارکاه تعدادی بر چسب برای نصب روی بطری ها و لوازم و ادوات برای ساخت و تولید اقلام بهداشتی کشف شد، گفت: هر ۳ متهم برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم این پلیس منتقل و در تحقیقات اولیه به جرایم ارتکابی اعتراف کردند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه با دستور قضائی محل کارگاه پلمب شد، گفت: کارشناسان ارزشی ریالی اموال کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 557443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟