به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "احسان مومنی" در این خصوص گفت: ساعت 19:45 عصر روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در شهرک رضویه بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 15 پلیس راهور پایتخت به همراه عوامل امدادی به محل تصادف که محدوده کارگاهی بود حاضر شدند .

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور با بیان اینکه با رسیدن تیم گشتی در ابتدا ضمن ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار انجام شد، گفت: بررسی های پلیسی حکایت از این داشت، راننده نیسان به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی، ابتدا با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده و سپس در ادامه مسیر خود با عابر برخورد کرده است.

این مقام پلیسی باین داشت: متاسفانه در این حادثه عابر پیاده در صحنه تصادف فوت کرده و راکب موتورسیکلت نیز مجروح شده ایت که با همکار ی عوامل امدای موتورسوار به نزدیکترین مراکز درمانی انتقال یافت.

مومنی از رانندگان خواست: به هیچ وجه در شرایط خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند. حتما قبل از شروع سفر و یا فعالیت شغلی استراحت کافی داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 557179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟