کاهش 54 درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز امسال

به گزارش رکنا ، سرهنگ "حمیدرضا دهنوی" در تشریح این خبر گفت: طرح نوروزی پلیس راهور از 25 اسفندماه 1398 لغایت 15/01/1399 در دومرحله، با بکارگیری حداکثر توان در سطح استان خراسان رضوی اجرا شد.

وی افزود: پلیس راهوردر اجرای این طرح ، تمهیدات و طرح های ترافیکی با محوریت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع چرخه انتقال این بیماری برخورد با تخلفات حادثه ساز را در دستور کار خود قرار داد و خوشبختانه میزان جانباختگان فوتی در تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 54 درصد و تعداد مجروحان نیز55 درصد کاهش را نشان می دهد.

سرهنگ دهنوی خاطر نشان کرد: در نوروز امسال در ورودی خودرو به شهر مشهد 33 درصد و در خروجی خودرو از مشهد نیز 35 درصد کاهش را روبرو بوده ایم.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، 400 دستگاه موتورسیکلت و 10 هزار و 11 دستگاه خودرو که با توجه به اطلاع رسانی پلیس راهورمبنی بر خودداری از تردد در سطح شهر مشهد ، در تردد بودند را اعمال قانون و به پارکینگ انتقال داده شدند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در پایان گفت: توصیه پلیس راهور به شهروندان ، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی ورانندگی و همکاری وتعامل با کارکنان پلیس راهور در بهبود بخشی به وضعیت ترافیکی و پیوستن به پویش در خانه بمانیم، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع چرخه انتقال این بیماری استبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟