صیادان متخلف مهاباد شناسایی شدند

به گزارش رکنا ، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد گفت: ۲ صیاد متخلف که در رودخانه مهاباد اقدام به صید غیرمجاز ماهی کرده بودند، دستگیر شدند.

سخنور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد گفت: ۲ صیاد متخلف که در رودخانه مهاباد جوار روستای دارلک اقدام به صید غیر مجاز کرده بودند، به وسیله یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد شناسایی و دستگیر شدند.

او با بیان اینکه از متخلفان ۲ رشته تور گرد ماهیگیری کشف و ضبط شد، افزود: این افراد متخلف با تشکیل پرونده به مقام قضایی شهرستان معرفی شدند.

سخنور صید ماهی با تور دیواری را در این رودخانه ممنوع اعلام کرد و گفت: مجوز استفاده از این نوع تور برای صید ماهی در سد‌ها و منابع آبی به لحاظ تأثیرگذاری آن در کاهش جمعیت ماهیان به هیچ صیادی داده نمی‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد اظهار داشت: صیادان متخلف به صورت غیرمجاز این تور‌ها را در این تالاب کار گذاشته بودند که با حضور به موقع ماموران یگان حفاظت محیط زیست کشف و جمع آوری شدند.

سخنور تصریح کرد: با افرادی که به صورت غیرمجاز و خارج از ضوابط اقدام به صید ماهی در رودخانه و تالاب‌های شهرستان مهاباد کنند، برخورد جدی می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟