تلفات جاده‌ای غرب خراسان رضوی کاهش یافت

به گزارش رکنا، مسوول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار روز دوشنبه گفت: طی این مدت که طرح سلامت نوروزی به اجرا در آمد ۱۳۵ ماموریت مربوط به حوادث جاده ای در این شهرستانها انجام شد.

مسلم فائق نیا افزود: در مجموع ماموریت‌های مربوط به حوادث رانندگی جاده‌ای غرب خراسان رضوی به ۳۶۲ مصدوم خدمات امدادی ارائه شد و آمار مصدومان تصادفات نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۳۶ نفر کمتر بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین در مدت اجرای این طرح، ماموریت‌های شهری اورژانس سبزوار ۱۳۳ مورد و ماموریت‌های روستایی نیز ۹۴ مورد بوده است.

مسوول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی ۲۶۴ بیمار به وسیله عوامل اورژانس به مراکز درمانی مراجعه کردند و ۹۶ بیمار نیز در محل درمان شدند.

فائق نیا افزود: کاهش چشمگیر حوادث و تلفات رانندگی در نوروز امسال بی سابقه است که علت آن شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بوده است.

۲۸ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۳۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان سبزوار خدمات درمانی ارایه می دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟