توقیف ادوات حفاری غیرمجاز در اصفهان

به گزارش رکنا ، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از توقیف ۴۷ دستگاه حفاری و ادوات غیرمجاز چاه آب در استان اصفهان در دو هفته نخست سال ۱۳۹۹ خبر داد.

حسن ساسانی با تأکید بر پیگیری جدی تخلفات بخش آب، گفت: تاکنون از طریق شماره تلفن ۳۸۴۸ که با هدف دریافت گزارش های مردمی راه اندازی شده است، ۱۶۸ تماس ثبت شده و با بررسی های یگان حفاظت شرکت آب منطقه ای اصفهان ۹۹ درصد آنها صحت داشته است.

وی افزود: طی دو هفته نخست امسال، ۴۷ دستگاه حفاری و ادوات غیرمجاز چاه آب در استان اصفهان از طریق پیگیری گزارش های مردمی ثبت شده در سامانه ۳۸۴۸ توقیف و به مراجع قضایی معرفی شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان خاطرنشان کرد: مردم می توانند در سراسر استان از طریق سامانه ۳۸۴۸ در تمام طول شبانه روز تماس بگیرند و گزارش تخلفات از قبیل حفاری، لایروبی و کف شکنی غیر مجاز چاه، بهره برداری از چاه های فاقد پروانه را مطرح کنند.

ساسانی افزود: ثبت و رسیدگی به تخلفات برداشت پساب از فاضلاب شهری، برداشت غیرمجاز از کانال ها و شبکه های آبیاری، تصرف و ساخت و ساز غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه ها و ساخت، نگهداری، حمل و تردد انواع دستگاه های حفاری غیر مجاز از دیگر خدمات سامانه تلفنی ۳۸۴۸ است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟