توقیف کامیون تریاکی در آستارا

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی بندر مرزی آستارا از کشف ۳.۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع "تریاک" از یک کامیون ترانزیتی در شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نمازی در جلسه مدیریت بحران بندر مرزی آستارا که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته، مأموران انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا موفق شدند، از یک کامیون ترانزیتی، ۳ و نیم کیلوگرم مواد مخدر از نوع "تریاک" را کشف کنند.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد، ادامه داد: مواد کشف شده به شکل ماهرانه ای در این کامیون جاسازی شده بود.

سرهنگ نمازی در بخش دیگر سخنان خود به اقدامات پلیس در رابطه با شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح ها و مصوبات در این خصوص اشاره کرد و افزود: از همان لحظات نخست، پلیس در کنار سایر ارگان ها، اقدامات لازم را انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت ۱۰ دستگاه خودرو که طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده بودند، توقیف و به پارکینگ هدایت شدند.

وی در پایان تصریح کرد: در مدت مذکور با همکاری اتاق اصناف و اداره صمت، بالغ بر ۱۲۰ واحد صنفی در سطح شهرستان که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده بودند، پلمپ شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟