کارگر سابق شرکت، سارق از آب درآمد

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه "کیانوش ناصری" در تشریح این خبر گفت: بیست و دوم اسفند ماه سال گذشته شخصی به کلانتری 105 سنایی مراجعه و اظهار داشت، حدود ساعت 10 صبح دو مرد میانسال که چهره شان را پوشانده بودند، وارد محل کارش در خیابان سنایی شدند و با بستن دست و پای وی اموال و کارت های بانکی اش را سرقت و از محل گریخته اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تصریح کرد: با انجام تحقیقات اولیه توسط ماموران کلانتری سنایی، پرونده تشکیل شده در بیست و چهارم اسفند ماه برای رسیدگی تخصصی و شناسایی متهمان به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد و در اختیار تیم مبارزه با سرقت های بعنف قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان به محل سرقت مراجعه و در تحقیقات اولیه به دست آوردند که سارقان از درب ورودی مجتمع اداری وارد ساختمان شده و سپس با استفاده از غفلت مال باخته به واحد اداری داخل شده اند.

وی عنوان کرد: کارآگاهان در تحقیقات میدانی چهره یکی از سارقان را شناسایی کردند و در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم از کارگران سابق شرکت می باشد.

سرهنگ ناصری با اشاره به اینکه کارگر شرکت و همدستش بلافاصله پس از سرقت بااستفاده از کارت های عابر بانک شاکی یک دستگاه دوربین عکاسی در همان روز به ارزش500 میلیون ریال خریداری کرده بودند، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان قصد فروش آن را در خیابان جمهوری دارند.

وی گفت: با هماهنگی های قضائی و مراقبت های ویژه پلیسی، هر دو متهم در محل (خیابان جمهوری) در حال فروش دوربین دستگیر و به پایگاه سوم پلیس آگاهی انتقال یافتند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به پایگاه سوم پلیس آگاهی و بررسی سوابق کیفری متهمان، مشخص شد که هر دو متهم از مجرمان حرفه ای بوده و حدود یک سال پیش در زندان با یکدیگر آشنا شده اند.

این مقام پلیسی تصریح کرد: متهمان که در ابتدا منکر هر گونه جرم ارتکابی بودند با دیدن دلایل پلیسی، به ناچار لب به اعتراف گشودند و به سرقت اموال شاکی و گرفتن با تهدید رمز کارت های مال باخته اقرار کردند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه با هماهنگی قضائی تعدادی از اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان کشف شد، گفت: با دستور قضائی هر دو متهم با قرار بازداشت روانه زندان شدند و اموال سرقتی کشف شده به مال باخته تحویل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟