پلمب 150 واحد صنفی در ملارد/ محدودیت‌ها تا 20 فروردین ادامه دارد

به گزارش رکنا، سجاد برنجی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد امروز اظهار داشت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با موفقیت‌های خوبی در حال اجرا است و از همراهی مطلوب مردم و اصناف قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: قریب به اتفاق واحدهای صنفی که باید کار خود را متوقف می‌کردند، این کار را انجام دادند و محدودیت‌هایی برای کنترل عبور و مرور در شهرستان ملارد انجام شد و بابت زحمات وارده به شهروندان نیز عذرخواهی می‌کنم.

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد بیان داشت: نکته مهم این است که طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فرودین‌ماه تمدید شده و طبیعی است که تا این تاریخ تمامی اصناف به جز اصناف مستثنی شده تعطیل هستند و در صورت مشاهده تخلف پلیس اماکن، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف اقدامات قانونی را انجام خواهند داد.

برنجی ادامه داد: متصدی واحدهای صنفی که به صورت غیرقانونی نسبت به فک پلمب اقدام کنند به مرجع محترم قضایی معرفی خواهند شد و محدودیت‌های تردد نیز تا ۲۰ فروردین ادامه داشته و در صورت ادامه طرح و یا تشدید محدودیت‌ها توسط ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرستان ملارد نیز اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای طرح لغو فعالیت واحدهای صنفی غیرضروری تا به امروز ۱۵۰ واحد صنفی متخلف در شهرستان ملارد پلمب شده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 555992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟