سوءاستفاده شاگرد مغازه از اعتماد صاحب کار در فارس

به گزارش رکنا ، رییس پلیس فتا استان فارس با اشاره به اینکه اکثر مشکلات افراد، ناشی از اعتماد نابجا به دیگران می‌باشد، گفت: در این راستا فردی که حساب بانکی صاحب کار خود را خالی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حشمت سلیمانی اظهار داشت: با مراجعه مردی میانسال به پلیس فتا مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی مبالغی به صورت غیر‌مجاز در ایام تعطیلات عید نوروز برداشت شده است، موضوع در اسرع وقت تحت رسیدگی قرار گرفت.

او ادامه داد: با بررسی‌های فنی صورت گرفته مشخص شد که برداشت‌ها در چندین نوبت و به صورت خرید اینترنتی صورت پذیرفته است.

رییس پلیس فتا استان فارس گفت: پس از شناسایی فرد مورد نظر، در بررسی‌های به عمل آمده مشخص گردید که متهم شاگرد مغازه شاکی می‌باشد که وی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ سلیمانی افزود: متاسفانه به دلیل اینکه صاحب مغازه اطلاعات چندانی از نحوه استفاده از کارت‌های بانکی نداشته است، به همین دلیل آن را در اختیار شاگرد خود قرار داده و متهم با سوء استفاده از اعتماد وی اقدام به فعال‌سازی رمز دوم کارت و خرید‌های اینترنتی کرده بود.

او با بیان اینکه سپردن اطلاعات حساب بانکی خود به دیگران زمینه را برای خالی کردن حساب، فراهم می‌آورد گفت: هرگز به دیگران و اطرافیان خود اعتماد نکرده و اطلاعات حساب بانکی و کارت‌های بانکی خود را در اختیار آنان قرار ندهید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 555426 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟