دستگیری سارق موتور سیکلت های تهران 2 ساعت بعد از سرقت

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه " سید شمس الدین میرزکی " در تشریح خبر گفت : اواخر اسفند ماه سال گذشته کارآگاهان اداره هفتم حین گشت زنی نامحسوس در محدوده میدان گمرک به مردی 33 ساله مشکوک شدند که قصد فروش موتورسیکلت هندا داشت.

میرزکی با اشاره به اینکه شماره پلاک موتورسیکلت بلافاصله استعلام شد اما ماموران دریافتند تا آن لحظه گزارشی از سرقت موتورسیکلت اعلام نشده است ، افزود میرزکی افزود: باتوجه به وضعیت مرد جوان ،کارآگاهان به وی مظنون شده و به سراغ وی رفتند. مرد جوان که خود را کامران معرفی کرد، مدعی بود موتورسیکلت متعلق به او است و قصد فروش آن به مبلغ 8 میلیون تومان را دارد. اما او مدارکی در رابطه با مالکیت موتورسیکلت به ماموران ارائه نکرد و همین مساله شک آنها را بیشتر برانگیخت.

وی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی کامران را بازداشت و به همراه موتورسیکلت به اداره هفتم منتقل کردند. در حالی که مرد جوان منکر سرقت بود، مالک موتورسیکلت خبر سرقت موتورش را اعلام کرد و مشخص شد که موتورسیکلت دو ساعت قبل در مقابل پارک لاله به سرقت رفته است.

سرهنگ میرزکی اشاره کرد: با مشخص شدن این موضوع سارق جوان چاره ی جز بیان حقیقت را نداشته و لب به اعتراف گشود و به سرقت سه موتورسیکلت دیگر اعتراف کرد.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به دستگیری سارق و کشف موتورسیکلت مسروقه طی هماهنگی با مقام قضایی موتورسیکلت به مالباخته تحویل گردید و متهم با قرار صادره روانه زندان شدبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 555044 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟