انسداد 3 محور خراسان‌جنوبی در پی بارش ها

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی علیرضا رضایی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: هم‌اکنون در تمام محورهای استان شاهد بارش باران هستیم و این مهم سبب لغزندگی تمام محورهای استان شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی در پی بارش باران، بیان داشت: سه محور طبس- بشرویه، طبس- اصفهان و طبس به سمت روستای خرو به‌دلیل بارندگی و عبور سیلاب به‌صورت موقت مسدود شد.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی تبیین کرد: محور کریمو به کاخک به خاطر ریزش کوه و وجود گل و لای شب گذشته به‌صورت موقت مسدود شده بود که با تلاش راهداران در مدت زمان بسیار کوتاهی بازگشایی شد.

رضایی با بیان اینکه هم‌اکنون در گردنه پدران محور بیرجند- سربیشه و گردنه ثمن‌شاهی محور قاین- بیرجند به‌دلیل تشکیل مه، دید افقی کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه، حفظ فاصله طولی و پرهیز از شتاب در شرایط جوی نامساعد به‌علت کاهش دید افقی بسیار ضروری است.

براساس پیش‌بینی ادا‌ره‌کل هواشناسی خراسان‌جنوبی، سامانه بارشی که از شنبه شب وارد استان شده طی امروز و فردا با رگبار شدید باران، رعدو برق و گاهی وزش باد شدید خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 554981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟