مرگ هولناک جوان چوپان باغملکی در رودخانه وحشی

به گزارش رکنا، محمد نجاتی‌پور اظهار کرد: ظهر امروز در پی بارش‌های شدید باران شاهد طغیان رودخانه و وقوع سیلاب در بخش میداوود بودیم.

وی با بیان اینکه این سیلاب به فاصله ۱۸ کیلومتری مرکز شهر میداوود به وقوع پیوست و در این شهر شاهد خسارت نبودیم، افزود: وقوع سیلاب در منطقه تپه ماهورا باعث غرق شدن یک چوپان جوان ۲۵ ساله شد.

فرماندار باغملک با بیان اینکه این جوان از گله‌داران استان چهارمحال و بختیاری بوده است، ادامه داد: وی به همراه دوست خود در حال عبور دادن گله از دره سیلابی بوده است که در پی غفلت به دره سقوط و در سیلاب ناپدید شد.

نجاتی‌پور ادامه داد: پس از گزارش این خبر تیم‌های امدادی جهت یافتن جسد به منطقه اعزام شدند ولی کار تجسس بدون نتیجه مانده و تا زمان پیدا شدن جسد ادامه دارد.

وی با اشاره به وارد شدن خسارات جدی به زمین‌های کشاورزی و باغات منطقه، گفت: در پی تلاقی چند دره در منطقه، شاهد زیر آب رفتن زمین‌های کشاورزی و باغات بودیم که این مساله باعث ایجاد خسارت جدی شد.

نجاتی‌پور با بیان اینکه وقوع این سیلاب باعث قطع موقتی برق در برخی از روستاهای منطقه شد، ادامه داد: پس از بارش شدید چند ساعته سیلاب فرو نشست و هم اینک منطقه بدون هیچ‌گونه مشکلی است و در آرامش قرار دارد.

وی با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده مشخص نیست، بیان کرد: تیم‌های ارزیابی از ادارات جهاد کشاورزی، هلال‌احمر، ستاد بحران، اداره برق و آب‌های زیرزمینی در منطقه حضور دارند و پس از اتمام کار کارشناسی میزان خسارت وارده را اعلام خواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 554911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟