شناسایی محتکران اقلام ضد کرونا در اصفهان

به گزارش رکنا ، سردار" مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان در این خصوص اظهار داشت: از زمانی که موضوع شیوع بیماری کرونا مشخص شد دستورالعمل برخورد با محتکران اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده ابلاغ و اجرایی شد.

او با اشاره به اینکه در این خصوص نیروی انتظامی از مصوبات ستاد مقابله با کرونا هم حمایت‌های لازم را می‌کند بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با همکاری ادراه کل تعزیزات حکومتی، اداره صمت و دانشگاه علوم پزشکی از اماکن مختلفی بازرسی کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به پلمب بیش از ۳۰۰ اماکن متخلف مانند رستوران ها، چایخانه ها، تالار‌ها و کافی شاپ به علت عدم رعایت مقررات بهداشتی بیان داشت: همچنین ۲۰ مکان نیز که اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده احتکار شده در بازرسی از آن‌ها کشف شد پلمب شدند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به کشف ۵ میلیون عدد انواع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده شامل ماسک، دستکش یکبار مصرف، شیلد محافظ صورت و دیگر اقلام از ابتدای امسال تاکنون، اظهار داشت: در نتیجه اجرای این طرح ۹۴ فرد متخلف و محتکر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: طرح‌های مقابله‌ای پلیس با محتکران و مالکان اماکنی که موازین و مقررات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند با شدت تداوم دارد و با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 554755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟