4 حادثه آتش سوزی در یک شب ! / در بابل رخ داد + عکس

به گزارش رکنا ، سید مازیار حسنی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی عملیات این سازمان در ساعت ۲۲:۱۸ مبنی بر آتش سوزی منزل مسکونی در بلوار آیت الاه خامنه ای، شهرک آزادگان نخستین حادثه دیشب اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره پنج سازمان به محل حادثه اعزام شدند و حریق ناشی از اتصالی کنتور برق در این حادثه را کنترل کردند.

او افزود: حادثه دیگر سانحه بامدادای آتش سوزی یک خودرو پراید در روستا چاری بابل و در پارکینگ منزل مسکونی اتفاق افتاد که این حادثه در ساعت ۳:۳۰ بامداد به سامانه ۱۲۵ گزارش شد و آتش نشانان ایستگاه شماره یک سازمان بلافاصله پس از حضور در محل حادثه وارد عملیات شده و حریق را مهار کردند.

حسنی گفت: در ساعت ۲:۰۳ بامداد نیز آتش سوزی منزل مسکونی در بلوار ساحلی پشت دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد که از سوی آتش نشانان ایستگاه شماره دو سازمان اطفا شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل افزود: ساعت ۴:۴۶ بامداد نیز حادثه آتش سوزی منزل مسکونی اسکلت بتونی به ستاد فرماندهی عملیات سازمان گزارش شد که در پی آن آتش نشانان ایستگاه شماره دو سازمان به محل حادثه در کمربندی غربی، کوچه بهاران ۳ اعزام شدند و پس از مهار کامل آتش سوزی، جدا سازی و لکه گیری به ایستگاه مربوطه برگشتند.

او از شهروندان خواست تا با رعایت کامل نکات ایمنی وسایل برقی و گازسوز در منازل از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری کرده و در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی هرچه سریعتر با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 554613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟