سه حادثه آتش‌سوزی و یک سانحه منجر به مرگ در نوشهر

حسین سمرقندی عصر امروز اظهار کرد: در 72 ساعت گذشته تعداد سه فقره آتش‌سوزی و یک فقره حادثه انحراف خودرو که منجر به مرگ یک سرنشین شده است در شهرستان نوشهر به وقوع پیوسته است.

وی به تشریح این حوادث پرداخت و افزود: در یک حادثه آتش سوزی که در منطقه ماشلک رخ داده است، یک واحد سوئیت کاملاً چوبی که بر روی بالکن شمالی یک کافی شاپ بنا شده بود بر اثر حادثه آتش سوزی دچار حریق شدیدی شد و این امر با توجه به اختلاف سطح اندک سوئیت با کافی شاپ، موجب گسترش آتش به سمت کافی شده و آن را در نوردید که با حضور نیروهای آتش‌نشانی مهار و خاموش شد و علت آتش‌سوزی نیز حادثه در دست بررسی است.

رئیس اداره آتش نشانی شهرستان نوشهر تصریح کرد: حادثه آتش سوزی دیگر در خیابان طالقانی نوشهر و بر سر سهل انگاری و آتش‌سوزی آبگرمکن گازی رخ داده است که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و قبل از شعله‌ور شدن آتش و گسترش آن، اقدام به مهار و خاموش کردن آن کردند.

وی عنوان کرد: در حادثه دیگر آتش‌سوزی که مجدداً در همین خیابان رخ داده است، به علت روشن کردن شمع و واژگون شدن آن در اتاق خواب، منجر به وقوع آتش‌سوزی شد که در این صحنه نیز نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام و اقدام به مهار و خاموش کردن آتش کردند.

سمرقندی به حادثه انحراف یک‌دستگاه خودرو در محور کمربندی نوشهر به چالوس و نیز اشاره کرد و گفت: در این حادثه یک دستگاه خودرو با ۵ سرنشین به سمت زمین کشاورزی مجاور جاده منحرف و واژگون شد و بر اثر این سانحه، متأسفانه یک زن جوان بر اثر شکستگی گردن در دم جان باخت و در این حادثه نیز نیروهای آتش‌نشانی عملیات رهاسازی و بیرون کشیدن مجروحین و متوفی انجام دادند.

کدخبر: 552398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟