احتمال بستری ۸ میلیون انگلیسی تا سال آینده

طبق گزارش رسمی مقامات بهداشتی انگلیس، در دوره شیوع ویروس کرونا در طول 12 ماه پیش رو، ممکن است حدود 8 میلیون نفر در این کشور بستری شوند.

پایگاه خبری "ایندیپندنت" در گزارشی نوشت، در گزارشی که اداره سلامت عمومی انگلستان برای مقامات ارشد خدمات سلامت همگانی فرستاده است، مسئولان این اداره، وسعت احتمالی شیوع ویروس را برآورد کرده‌‌اند و گفته‌اند که احتمال دارد تا بهار سال آینده ادامه داشته باشد.

در این گزارش آمده است که در بدترین حالت، ممکن است تا 80 درصد جمعیت در این مدت مبتلا شوند و تا 15 درصد جمعیت (7.9 میلیون نفر) احتیاج به بستری شدن داشته باشند.

"انجمن پزشکی بیماری‌های حاد" در انگلیس هشدار داده که یکی از مشکلات اساسی پیش روی خدمات سلامت همگانی در راه مهار ویروس کرونا، کمبود کادر بهداشتی و درمانی در این کشور است.

"نیک اسکریون"، رئیس سابق این انجمن گفت: «بزرگترین نگرانی‌ام در مدیریت مقابله با کووید19 این است که اگر کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز اجتماعی بیمار شوند یا به قرنطینه بروند یا اگر مدرسه‌ها بسته شود و خدمات سلامت همگانی مجبور شود از خانواده‌های بچه‌دار مراقبت کند، نمی‌دانیم چه باید بکنیم.»

دولت انگلیس انتظار دارد که تعداد بیمارانی که نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند، ناگهان افزایش یابد و به همین علت، از تولیدکنندگان خواسته است تا به حرکت ملی تولید تجهیزات درمانی بپیوندند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 552308 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟