به گزارش رکنا،سردار مهدی انصاری در خصوص جزئیات این خبر گفت : سال قبل در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در شهر لنده و همچنین وقوع سرقت مسلحانه در شهر قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه در سال جاری مقادیری زیادی طلا سرقت شد که کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران پرتلاش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و به دست آوردن سرنخ ها و مستندات کافی، هویت و محل اختفای افراد سارق مسلح را شناسایی کردند.

وی افزود: با تلاش همه جانبه مأموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، مخفیگاه باند سارقان مسلح در یکی از شهرهای استان خوزستان و همچنین شهر لنده از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضائی ، طی دو عملیات ضربتی و غافلگیرانه همزمان در دو شهر لنده استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر بهبهان در استان خوزستان، 6 نفر در این راستا دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه مقادیری مهمات از آنان کشف و یک دستگاه خودروی پژو پارس نیز توقیف شد.

سردار انصاری با بیان اینکه این افراد سارق به صراحت به سرقت طلافروشی در شهرهای لنده و قلعه رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر بهبهان در استان خوزستان اعتراف کردند در ادامه گفت : اعضای باند 6 نفره سرقت مسلحانه ، مجدداً درصدد انجام سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهر بهبهان استان خوزستان و شهر دیلم در استان بوشهر بودند که از اجرای برنامه شوم خود ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خاتمه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با اقتدار با هرگونه ناامنی برخورد قاطع می کند به شهروندان توصیه کرد : در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیر متخلفان و مجرمان اقدام شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 552065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟