آزادی ۷۴۴زندانی جرایم غیرعمد استان اصفهان

به گزارش رکنا،محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با تلاش و همت اعضای هیات امنای ستاد دیه استان امسال ۷۴۴ زندانی جرائم غیرعمد استان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

او بدهی این تعداد زندانی را بیش از یک تریلیون و ۱۸۴ میلیارد ریال اعلام کردو افزود: بیش از ۷۰۴ میلیارد ریال از این میزان بدهی را شاکیان گذشت کردند و بقیه نیز از طریق ستاد دیه پرداخت شده است.

حبیبی در خصوص عملکرد شورا‌های حل اختلاف استان نیز در این مدت گفت: امسال بیش از ۲۱۵ هزار پرونده وارد شورا‌های حل اختلاف استان شد، که از این تعداد ۲۳ هزار و ۴۲۷ فقره مختومه اعلام و بیش از ۴۴ هزار و ۲۷۶ فقره از پرونده‌ها نیز به صلح و سازش ختم شده است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان در خصوص آمار زندانیان اعزام شده به مرخصی نوروزی نیز ادامه داد: به منظور اجرای دستورالعمل اخیر ریاست قوه قضاییه تا کنون پنج هزار و ۷۸۴ نفر از زندانیان واجد شرایط به مرخصی نوروزی اعزام و ۵۰۱ نفر نیز با بهرمندی از شرایط آزادی پایان حبس از زندان آزاد شده اند.

حبیبی به بهره برداری یک باب ساختمان ۱۸ واحدی و اختصاص آن به دادگستری مرکز استان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود شدید فضای فیزیکی دادگستری اختصاص این ساختمان کمک موثری در بهبود فضای کاری این اداره کل و رضایت مندی مراجعان داشته است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 552041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟