به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "احسان مومنی" عنوان کرد: ساعت 20:20 شب گذشته 25 اسفند ماه وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای در مسیر شرق به غرب بزرگراه "آزادگان" قبل از پل اتوبان ساوه به پلیس 110اعلام شد.

وی بیان داشت: تیمی از کارشناسان پلیس راهور به همراه عوامل امدادی به نشانب اعلامی حاضر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: گزارش اولیه حکایت از این داشت، سواری سمند با 4وسیله نقلیه به ترتیب پژو، پژو، پراید و 206 برخورد کرده و سپس متوقف شده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت ادامه داد: در این حادثه راننده سمند که با خودروهای جلویی برخورد کرده بود و راننده خودروی 206 مصدوم شده که با حضور تیم کارشناسی پلیس راهور منطقه 26 و عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده هر دو مصدوم به نزدیکترین بیمارستان انتقال یافت.

وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه 26 پلیس راهور پایتخت، ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند و مشخص شد خودروی سمند به علت عدم توجه جلو نسبت به خودروهای جلویی خود پژو و پژو و پراید و 206 مقصر می باشد .

مومنی بیان داشت : در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟