به گزارش رکنا،مرزداران با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان، در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی مرزبانی استان توانستند سوداگران را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

در این عملیات که با درگیری مسلحانه و تبادل سنگین آتش بین ماموران و سوداگران مرگ همراه بود مرزداران هنگ مرزی جکیگور با هلاکت رساندن یک سوداگر مرگ و توقیف 3 دستگاه خودرو، یک تن و 20 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودروها جاسازی شده بود را کشف کنند.

مرزداران در عملیاتی دیگر از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی جالق سراوان مطلع شدند و با انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر را شناسایی کردند و با اعزام چندین تیم عملیاتی منطقه در کنترل مرزداران قرار گرفت.

سوداگران مرگ که خود را در محاصره دیدند با رها کردن موادمخدر از محل متواری که در پاک سازی از منطقه 820 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل 395 کیلوگرم تریاک و 425 کیلوگرم حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای در بین شیارهای کوه مخفی شده بود را کشف کردند.

مرزداران استان در هنگ های مرزی جکیگور و سراوان موفق شدند ضمن توقیف 3 دستگاه خودرو و هلاکت یک قاچاقچی ، یک تن و 840 کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟