محکومیت اعدام به متجاوز دختر شیرازی در بیمارستان!

به گزارش رکنا، این دختربچه مدتی قبل همراه مادرش به بیمارستانی در شیراز رفته بود تا با یکی از اقوام که به‌دلیل بیماری بستری بود، ملاقات کند. مادر دختر او را در محوطه بیمارستان تنها گذاشت و به ملاقات بیمار رفت اما این زن وقتی برگشت اثری از دخترش ندید. او که به‌شدت نگران شده بود به جست‌وجو در بیمارستان پرداخت اما خبری از فرزندش نبود به‌همین‌دلیل مأموران حراست بیمارستان را مطلع کرد. درحالی‌که جست‌وجوها برای یافتن دخترک ادامه داشت فردی خبر داد دختربچه‌ای نیمه‌هوش را در سرویس بهداشتی پیدا کرده است. وقتی معلوم شد این دختر همان کودک ناپدید‌شده است، او بستری شد و پزشکان سعی کردند وی را مداوا کنند. در این مرحله بود که مشخص شد دختربچه 3.5ساله آزار و اذیت شده است.

به‌این‌ترتیب پلیس از واقعه مطلع و تحقیقات دراین‌باره آغاز شد. نتیجه بررسی‌ها حکایت از آن داشت که فرد متعرض یکی از مراجعه‌کنندگان به بیمارستان بوده است. بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته و سایر شواهد موجود به شناسایی هویت متهم منجر شد.

این مرد بعد از دستگیری به پلیس آگاهی انتقال یافت اما وقتی تحت بازجویی قرار گرفت گفت بی‌گناه است و اصلا دختربچه را ندیده است. این انکارها با مدارک به‌دست‌آمده مغایرت داشت به‌همین دلیل بازجویی‌ها از متهم ادامه یافت تا اینکه بالاخره او به جرمش اعتراف کرد و گفت: آن روز وقتی دختربچه را در محوطه بیمارستان تنها دیدم وسوسه شدم و با کشاندنش به دستشویی او را آزار و اذیت کردم.

این اعترافات در حالی در پرونده ثبت شد که پزشکی قانونی نیز تعرض به کودک را تأیید کرد. بعد از تکمیل تحقیقات مقدماتی پرونده در اختیار قضات دادگاه کیفری استان فارس قرر گرفت.

محاکمه متهم در شرایطی آغاز شد که شاکیان پرونده خواستار اشد مجازات او شده بودند. متهم در دادگاه از خودش دفاع کرد و در نهایت هیئت قضات وارد شور شدند و این مرد را به اعدام محکوم کردند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟