به گزارش رکنا،در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ۹ قهوه‌خانه و قلیان سرا توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان بهارستان شناسایی و پلمب شد‌.

گفتنی است که پیش از این نیز تعداد زیادی از واحدهای صنفی مشابه در شهرستان بهارستان پلمب شده بود، چراکه قلیان یکی از اصلی‌ترین منابع انتقال ویروس کرونا می باشد و همچنین تجمع افراد در قهوه‌خانه‌ها می تواند شبب ایجاد زمینه انتقال این ویروس شود.

بنابر این گزارش، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان بعد از پلمب نیز از این مراکز بازدید می کنند که در صورت فک پلمب پرونده آن‌ها جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی مربوطه ارسال می شود.

اما گفتنی است که در این میان عده‌ای نیز که خود را بسیار باهوش و زرنگ می پندارند اقدام به باز کردن غیرقانونی و مخفیانه قهوه‌خانه‌ها در برخی ساعات شبانه روز می کنند و متاسفانه برخی از شهروندان نیز به اسن اماکن مراجعه می نمایند که این کار تمام تلاش‌های صورت گرفته را بی‌حاصل و بدون فایده می کند.

درپایان لازم به ذکر است که بدون تردید برخورد با چنین افرادی که سعی در دور زدن قانون دارند بسیار مهم بوده و مطمئناً شهروندان نیز خواستار رسیدگی به این موضوع می باشند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟