کارکنان بیمارستان قلب ساری برای خرید تجهیزات بهداشتی دست به جیب شدند

به گزارش رکنا،با وجود چالش‌های که کرونا در کشور ایجاد کرده اما نوای همدلی و عطوفت در گوشه گوشه این کشور به گوش می‌رسد.

ندای جمعی برای کمک به جلوگیری از آسیب‌های احتمالی ناشی از شیوع کرونا در کشور از گوشه و گوشه این دیار به گوش می‌رسد.

روزی فعالان اقتصادی برای تامین نیازهای کادر درمانی به خط می‌شوند، بسیاری از مردم در خانه‌های خودشان اقدام به تولید ماسک کرده و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهند، بسیاری از مغازه‌داران اجازه املاک خویش را به تعویق انداخته و یا از دریافت اجاره بها به مدت دو یا سه ماه خودداری می‌کند.

تلاش‌های کادر درمانی که زبانزد خاص و عام شده، علاوه بر ایثار با تمام وجود، شنیده شده است که کادر درمانی بیمارستان فاطمه‌الزهرا (ص) ساری علاوه بر ورود جدی به مسئله درمان بیماران کرونا مثبت با اختصاص مبالغی به صورت داوطلبانه برای تامین نیازمندی‎های پرسنل خط مقدم مبارزه با کرونا دست به جیب شدند.

سیدحسن موسوی کیاسری مسؤول روابط عمومی بیمارستان قلب فاطمه‌الزهرا(ص) ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعلام کرد: پرسنل بیمارستان در روزهای اخیر با جمع‌آوری مبلغ ۷۰ میلیون تومان از طرف پزشکان و پرستاران و سایر کارکنان این مرکز برای هزینه‌های محافظتی کادر درمانی ورود پیدا کردند.

وی با اشاره به فراگیر شدن این بیماری و احتمال تداوم آن نیاز است که مردم هم در امر خیرخواهانه مشارکت داشته باشند.

موسوی با اعلام شماره حساب بانکی ۰۱۱۲۹۰۲۶۲۵۰۰۸ به نام رد وجوه بیمارستان فاطمه زهرا ساری از خیران و عموم مردم درخواست کرد که در این امر خیرخواهانه مشارکت داشته باشند.

به گزارش فارس، رشته‌های امید برای شکست کرونا در کشور روز به روز قوی‎تر می‌شود به شرط آنکه این بیماری ابتدا توسط لایه‌های مختلف اجتماعی جدی گرفته شود و توصیه پزشکان و متولیان امر درمان بر پرهیز از رفت آمدهای غیرضروری در خانواده‌ها عملیاتی شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟