سقوط خودرو به کانال آب در بهارستان/ سرنشینان معجزه آسا نجات یافتند

به گزارش رکنا، به دنبال سقوط وحشتناک یک دستگاه خودروی وانت پیکان به داخل کانال آب در شهرستان بهارستان سرنشینان آن خوشبختانه به طرز معجزه آسایی از این حادثه نجات یافتند.

بنابر این گزارش، شب گذشته در جاده امامزاده باقر (ع) شهرصالحیه که منتهی به روستای شهرستانک می باشد یک دستگاه خودروی پیکان وانت از جاده منحرف و راننده با همسر و فرزندش به داخل کانال آب سقوط کرد.

گفتنی است که بلافاصله بعد از اطلاع‌رسانی نیروهای سازمان آتش‌نشانی شهرصالحیه در محل حادثه حاضر شده و عملیات نجات سرنشنیان خودروی مذکور را آغاز کردند و خوشبختانه تمامسرنشینان از این سقوط جان سالم به در بردند.

در طول این عملیات نجات، با تلاش نیروهای سازمان آتش‌نشانی شهرصالحیه و همکاری راننده، خودرو پیکان وانت مذکور در تاریکی شب از کانال عمیق پیدا و با کمک جرثقیل بیرون کشیده شد.

درپایان لازم به ذکر است که بدون تردید حواس پرتی راننده، خواب آلودگی و رانندگی بدون توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله عواملی است که باعث بروز چنین حوادثی به ویژه در هنگام شب می شود و رانندگان با رعایت برخی نکات ساده می توانند آمار این قبیل حوادث را تا حد زیادی کاهش دهند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟