دستگیری محتکر اقلام پزشکی در کرج

به گزارش رکنا، عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز با حضور در جمع خبرنگاران از کشف انبار دپو 156 هزار عدد اقلام پزشکی در کرج به ارزش 5 میلیارد ریال و دستگیری محتکر خبر داد.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: در پی اقدامات گسترده ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان البرز برای شناسایی و کشف انبارهای مواد ضدعفونی کننده، مشخص شد فردی با احتکار مقدار قابل توجهی لوازم پزشکی و محلول های ضدعفونی کننده در پارکینگ یک ساختمان تجاری در شهر کرج، قصد ایجاد تشنج در بازار و فروش آن ها به قیمت گزاف را دارد.

محمدیان افزود: ماموران پس از اطمینان از درست بودن اطلاعات، با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا 156 هزار و 520 عدد انواع لوازم پزشکی و 345 لیتر محلول های ضدعفونی کننده کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه تصریح کرد: بنابر اعلام کارشناسان ارزش اموال کشف شده حدود 5 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در پایان با بیان این که پلیس به صورت دوره ای در حال رصد انبارهای اقلام پزشکی و بهداشتی است خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند اخبار و اطلاعات خودشان را در زمینه احتکار این اموال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به ماموران اعلام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550032 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟