پلمب 9 فروشگاه عرضه محصولات بهداشتی در قزوین

به گزارش رکنا، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین روز سه شنبه اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا سه هزار و ۶۰۰ واحد صنفی در استان مورد بازرسی قرار گرفته اند.

هوشنگ محمد گراوند افزود: ۹۵ گشت مشترک از زمان یاد شده تاکنون جهت بازرسی اصناف انجام شده است.

وی اظهار داشت: رسیدگی به پرونده متخلفان صنفی در تعزیرات حکومتی با سرعت و جدیت در حال انجام است و به زودی شاهد صدور احکام مربوط به این پرونده ها خواهیم بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اظهار داشت: اگر چه گاهی اوقات به دلیل شرایط موجود شاهد کمبود اقلام بهداشتی همچون ماسک، محلول های ضدعفونی کننده هستیم اما این دلیلی برای گران فروشی آنها نیست و هر مقدام از این اقلام باید به قیمت مصوب عرضه شود.

این مسوول در ادامه از مردم خواست تا در صورت مشاهده تخلفات صنفی موارد را با شماره تلفن ۱۲۴ مربوط به رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه ۳۳۵ تعزیرات حکومتی اعلام کنند.

وی با اشاره به تشدید گشت ها و بازرسی های تعزیرات حکومتی از اصناف در آستانه سال جدید،اظهار داشت: روزانه ۲ تیم در قزوین صبح و بعداز ظهر به گشت و بازرسی از اصناف می پردازند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین در پایان از شهروندان خواست اگر انبار و یا مکان هایی را مورد شناسایی قرار دادند که محل دپو و جمع آوری غیرمجاز کالاست، موارد را برای رسیدگی به تعزیرات اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟