دستگیری سارقان مسلح خودرو در استان مرکزی

به گزارش رکنا،  رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: سارقانی که با تهدید سلاح گرم، یک دستگاه خودرو را در یکی از محورهای شهرستان شازند سرقت کرده بودند توسط پلیس استان در یکی از استان‌های همجوار دستگیر شدند

به گزارش رکنا،  سرهنگ سید نورالدین حسینی در این باره اظهار داشت: چندی پیش گزارشی از سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شازند به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و تیمی از کارآگاهان پلیس تحقیقات تخصصی خود را برای بررسی موضوع آغاز کردند.

وی افزود: در روند تحقیقات پلیس، خودرو در تعمیرگاهی در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان آغاز شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با توجه به عدم مراجعه سارقان برای تحویل گرفتن خودرو، کارآگاهان پلیس با بهره گیری از سامانه‌های هوشمند پلیس موفق شدند بعد از مدتی سارقان را که ساکن یکی از شهرهای همین استان بودند، شناسایی و در عملیاتی دستگیر کنند.

حسینی تصریح کرد: در این عملیات دو فردی که اقدام به سرقت کرده بودند به همراه همدست آنان که برای انتقال خودرو با آنان همکاری داشت، دستگیر شدند و با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده به این سرقت اعتراف کردند که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده و در حال سیر مراحل قانونی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟