اسکان مسافر در مساجد استان بوشهر ممنوع است

به گزارش رکنا، حجت الاسلام عیسی راستگو درباره اقامه نماز جماعات در مساجد استان و نگرانی مردم از ویروس کرونا اظهار داشت: مساجد استان جهت برپایی نماز جماعت با رعایت کامل نکات بهداشتی باز است و نمازهای جماعت در آن اقامه می‌شود.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر افزود: بانیان و متولیان مساجد توجه داشته باشند هرگونه اقامت یا اسکان مسافر در مساجد جهت حفظ سلامتی مردم و نمازگزاران ممنوع است.

وی رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی در مساجد بویژه وضوخانه‌ها را ضروری دانست و افزود: امید است مسؤولان مساجد ابزار لازم را برای حفظ بهداشت در مساجد فراهم آورند.

راستگو با بیان ائمه در چهار هزار و 200 مسجد استان نماز جماعت اقامه می‌شود گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کار ضد عفونی انجام و دستورات پزشکی و نکات بهداشتی در مساجد رعایت می‌شود؛ همچنین بسیاری از فعالیت‌ها نظیر دعا خوانی جمعی در مساجد لغو شده است.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر اضافه کرد: به روحانیون و امامان جماعات مساجد تاکید شده که توصیه‌های لازم به نمازگزاران داشته باشند و این کار را به عنوان برنامه تبلیغی خود بدانند.

راستگو بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در جامعه و ضرورت رعایت نکات بهداشتی این مراکز در رابطه با بیماری کرونا مومنین از دست دادن خود داری کنند و از مهر و تسبیح شخصی خود استفاده نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟