آزادی 3 زندانی با کمک خیر همدانی

به گزارش رکنا، یدالله روحانی منش روز دوشنبه بیان کرد: این جوان با حضور در ستاد دیه مبلغی را برای کمک به زندانیان نیازمند اختصاص داد که با این کمک سه زندانی مرد و متاهل آزاد شدند.

وی اضافه کرد: یکی از این افراد زندانی مهریه بود که به علت ناتوانی در پرداخت اقساط مهریه و به خاطر یک سکه بهار آزادی زندانی شده بود که با کمک این جوان به آغوش خانواده بازگشت.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار داشت: یکی از زندانیان نیز مبلغی را برای گذران زندگی قرض کرده بود اما به خاطر ناتوانی در پرداخت بدهی راهی زندان شده بود که این فرد هم از بند زندان رهایی یافت.

روحانی منش بیان کرد: فردی نیز هنگام رانندگی با موتورسیلکت به علمک گاز خانه ای برخورد کرده و موجب آتش گرفتن و بروز خسارت به این منزل مسکونی شده بود.

وی افزود: این فرد نیز به علت ناتوانی در تامین خسارت زندانی شده بود که با کمک این خیر آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

مدیرعامل ستاد دیه همدان گفت: ۳۱۲ محکوم جرائم غیرعمد هم اینک در زندان‌های این استان حضور دارند که آزادی آنها نیازمند کمک و مساعدت خیران نیک‌اندیش است.

روحانی منش اضافه کرد: با کمک خیران نیک اندیش ۲۴۴ زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه آزاد شدند که مجموع بدهی آنها بیش از ۳۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد: ۱۸۰ تن از محکومان مالی، ۳۷ فرد ناتوان در پرداخت مهریه، ۱۵ زندانی نفقه و ۱۲ زندانی ناشی از دیه در ۱۱ ماهه سالجاری آزاد شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟