انهدام باند سارقان خودرو در ساری

به گزارش رکنا،  سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان ساری با شیوه و شگرد خاص، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند، سارقان پس از سرقت خودرو‌ها و انتقال آن به یک سوله در حاشیه شهر، اقدام به اوراق خودرو‌ها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با شناسایی ۴ متهم به سرقت خودرو آنان را که به صورت باندی فعالیت داشتند، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ تقدیسی از شناسایی محل دپو و اوراق خودرو‌های سرقتی در یکی از مناطق خارج شهر خبر داد و افزود: با هماهنگی قضائی در بازرسی از این محل ۶ دستگاه خودرو مسروقه شامل ۲ دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ یک دستگاه پژو پارس، ۲ دستگاه مزدا وانت و یک دستگاه پژو ۴۰۵ کشف شد.

سرهنگ تقدیسی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۵ درصد سرقت خودرو‌ها در شهرستان ساری کشف شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟