آماری از  سفره خانه ها و مهمان پذیرهای پلمب شده در مازندران

به گزارش رکنا ، سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه طرح بازدید و نظارت بر رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها در شهرستان فریدونکنار به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از کلیه رستوران‌ها و قهوه خانه‌های این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ هاشم پور از پلمب ۵ واحد صنفی قهوه خانه و سفره خانه به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و دستورالعمل‌های صادر شده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

پلمب ۹ سفره خانه‌های سنتی متخلف در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، طرح کنترل و نظارت بر اصناف در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی از کلیه سفره خانه‌ها و مراکز تفریحی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ آزادی از پلمب ۹ سفره خانه سنتی متخلف در این بازدید خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

پلمب ۳ قهوه خانه‌های متخلف در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه طرح نظارت بر، سفره خانه‌ها و قهوه خانمه‌ها در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره بهداشت از کلیه قهوه خانه‌ها و سفره خانه‌های سنتی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ عنایتی از پلمب ۳ مهمانپذیر و سفره خانه سنتی در اجرای دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفغی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟