پلمب 14 قلیان سرا و قهوه‌خانه متخلف کرونایی در صومعه‌سرا

به گزارش رکنا ، محمد نیک صفت، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صومعه‌سرا گفت: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت همه امکان عمومی ازجمله قلیان سرا‌ها ممنوع شده و اکیپ‌های مشترک بازرسی از این اماکن تشکیل و بازدید‌ها انجام می‌شوند.

او با بیان اینکه تذکرات لازم به صنوف برای تعطیل کردن فعالیتشان از سوی گشت‌های بازرسی داده‌شده است، افزود: ۱۴ قهوه‌خانه و قلیان سرا که بعد از دریافت تذکر همچنان مشغول به فعالیت بودند از سوی گشت‌های بازرسی شناسایی و با نظر مراجع قضایی و انتظامی پلمب شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به تعداد زیاد کافه‌ها در این شهرستان، گفت: با توجه به آمار بالای تعداد قهوه‌خانه‌ها و قلیان‌سرا‌ها در این شهرستان و همچنین رعایت نکردن بهداشت فردی، احتمال شیوع ویروس کرونا در این اماکن بسیار بالاست.

نیک صفت، از ممنوعیت فعالیت برخی از واحد‌های صنفی بر اساس اطلاعیه ستاد مبارزه با ویروس کرونا خبر داد و افزود: تمامی واحد‌های آرایشگاهی زنانه و مردانه، گیم نت‌ها، قهوه‌خانه‌ها و قلیان سرا‌های صومعه‌سرا به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل است.

او با بیان اینکه تعطیلی صنوف، ممنوعیت فعالیت‌ها و نظارت بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گران‌فروشی یا احتکار می‌توانند با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟