دستگیری 3 سارق با 12 فقره سرقت در کرج

به گزارش رکنا، سرهنگ “محمد نادر بیگی”  در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز، افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه های سرقت با انجام اقدامات پلیسی دریافتند، کلیه سرقت ها به صورت گروهی و با شیوه و شگرد استفاده از اهرم و دیلم و یا تخریب قفل صورت گرفته که سریالی بودن سرقت ها برای پلیس محرز شد.

سرهنگ نادربیگی، تصریح کرد: با پیگیری های همه جانبه پلیس و انجام تحقیقات گسترده سرانجام مخفیگاه اعضای این باند سرقت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان این که سارقان از یک خانه به عنوان انبار دپو اقلام مسروقه استفاده می کردند، اظهار داشت: پس از استعلام سوابق کیفری سارقان مشخص شد نامبردگان دارای سوابق متعدد سرقت منزل هستند.

وی تصریح کرد: در بازجویی های صورت گرفته، متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۲ فقره سرقت از منازل شهروندان اقرار کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان این که مقدار زیادی لوازم سرقتی از مخفیگاه متهمان کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟