عاقبت اوباش فراری از غرب کشور تا میله های زندان البرز

به گزارش رکنا، سرهنگ " نورمحمد فتحی زاده" با اعلام این خبر گفت: در پی صدور نیابت قضائی از یکی از استان های غربی کشور مبنی بر مخفی شدن یکی از اراذل و اوباش به نام آن استان در البرز، شناسایی مخفیگاه و دستگیری نامبرده در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات پلیسی در کمتر 24 ساعت مخفیگاه متهم شناسایی و باتوجه به این که در سوابق نامبرده حمل سلاح گرم قید شده بود ماموران پس از تعقیب و مراقبت وی در فرصتی مناسب در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

سرهنگ فتحی زاده یادآور شد: متهم در محل زندگی اش با انجام شرارت های فراوان اقدام به حمل سلاح سرد و گرم، ایراد ضرب و جرح شهروندان و تشویش اذهان عمومی کرده و با تنگ دیدن عرصه پلیس بر خود به استان البرز گریخته بود.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز در پایان با بیان این که متهم پس از دستگیری برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکس به هر نحوی بخواهد آن را مخدوش کند قانون به شدت با او برخورد خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟